close

R0034291  

 

Since my friends are everywhere in the world, my birthday is longer from Australia time to USA time.

自從我的朋友們分散在世界各地,我的生日長到不只24小時,從澳洲時間一直延續到美國時間 

 

2009, I spent my birthday in Sydney for Mardi Gras. 

2009年生日,我人在雪梨看同志大遊行

It was the first time I slept on the car with friends.

那是我第一次與朋友們睡在車上

 

2010, I travelled in Laos with Jörn. 

2010年的生日,我正與德國朋友在寮國旅行

I was in a small town called Phonsavan with a small group.

那時參與一個tour,在一個叫做彭沙萬的小鎮

They tried to find a good restaurant for me to celebrate my birthday.

tour的新朋友們嘗試要在這偏遠小鎮找到一間比較像樣的餐廳來慶祝我生日

A famous writer from Australia in our group even asked all the people in the restaurant to sing for me.

其中一位來自澳洲,在當地有名的作家甚至站起身來請餐廳內所有人唱生日快樂歌給我聽

 

2011, I was in Ubud, Bali.

2011年的當下,我人在烏布(峇里島)

I went to Bebek Bengil which is a very popular restaurant there for dirty ducks .

去了Bebek Bengil餐廳吃髒鴨子

DO NOT GO THERE!!!!!! Seriously!

請  別  去  那 !!!!!! 我非常認真的跟各位說


2012, I am in the UK with my MA Design & Design Management classmates.

2012年,也就是今年,我人在英國與研究所的同學們一起慶祝

More than ten people had lunch with me made me so happy.

和超過10個人一起吃午餐,相當開心的一天

I met a Taiwanese girl, Nina, whose birthday is actually the same date as me here. (I wish your dream will come true soon.)

我還在這裡認識了與我同一天生日的Nina,(希望妳的願望會儘快成真)

The gift I gave to myself was the trip to London. I had a good time there with my friends from CYCU.

我提前給自己的禮物是倫敦遊,與中原倫敦幫們過了愉快的週末

I will give myself another gift for going to York this Saturday. I am excited!

將會給自己的另一個禮物是這星期六去York玩一天,喔耶!

 

Thanks for the gifts and wishes, all my family and friends around 200 people.

謝謝大家的禮物與祝福,我的家人以及朋友們,將近200人耶,實在是受寵若驚

No matter from Facebook Wall, messages, texts, face to face, LINE and so on.

不論是從Facebook的塗鴉牆上、訊息、手機訊息、面對面、LINE等等

I got it! I will try my best to be a better girl.

我得到這些祝福了!我會盡我最大的努力,成為一個更厲害更好的女孩

I wish you all the best, healthy, happy!

也祝福大家,要健康,要開心!

 

By the way, I thought I wasted my three wishes again. 

除此,我怎麼覺得我又再次浪費了我的三個願望

How come I said that?!

怎麼會這樣?!

Can I make wishes again?

我可以重新許願望嗎?

 

Every year, different countries!

每年都要在不同國家!

Next year, I am going to ______ for my birthday!

明年,我要在 ______ 過我的生日

Give me some suggestion, haha!

給點建議,哈哈!

arrow
arrow

    Ginger 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()