close

I had my first presentation today at the class called "Design Value".

今天,在"Design Value"這堂課上,我第一次上台報告

We talked about ourselves such as hometown, background, experience, reasons to be here and so on.

我們要告訴其他同學自己的出生地、背景、經驗、為什麼想來唸設計管理的原因等等

I volunteered to be the first one to speak up.

我自願第一個上台亂講話

I supposed to end it in five minutes but I was too nervous. It took me more time to finish.

原本,我應該要在五分鐘內講完所有內容,但我太緊張了,以至於花了更久的時間才結束

For the PowerPoint, I did not make it seriously. I did not know if it was what Irini wanted.

我做的PPT並沒有非常正式,不曉得這是不是Irini想要的東西

When I mentioned about my life experience of a car accident and showed others the photo, everyone laughed.

當我提到我人生其中一個重要經歷─翻車事件時,同學們看到照片並笑出來了XD 

Anyway, I survived from the presentation. Hopefully my classmates liked it.

無論如何,我暫時從報告中解脫啦!希望同學們有喜歡我的報告

Oh, by the way, I will be the leader of the class, wow!

噢!對了,我要變成這個班的班長了

Let's make the class cheerful!

讓我們一起把這課程變得更令人愉快吧!

 

投影片1.JPG投影片2.JPG投影片3.JPG投影片4.JPG投影片5.JPG投影片6.JPG投影片7.JPG  

arrow
arrow

    Ginger 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()