close

How are you, my friends? I'm excited and nervous right now.

大家好嗎?我現在處於很興奮也很緊張的狀況底下

Step by step, finally I am going to study abroad.

這樣一步一步按著自己的計劃,終於,我走到這一刻了

Everyone keeps talking to me that I can do it.

每個人都告訴我說我可以做到的

Hey! Thanks a lot. I will try my best.

嘿!謝謝你們大家,我會努力做到最好

First, of course I want to thank my family for supporting me, my parents, grandmother, uncles, aunties, cousins, sister...etc.

首先,當然要感謝我的家人,支持著我,謝謝我的父母、外婆、伯伯叔叔舅舅們、姑姑阿姨伯母舅母們、堂兄弟姊妹以及表兄弟姊妹,還有我最愛的妹妹

You really helped me a lot.

在這條路上,你們真的幫助我好多好多

Then, to all of my friends! I will miss you guys. When I come back to Taiwan next time, don't keep feeding me like these days, haha!

再來,謝謝所有愛我的以及我愛的朋友們,我會想念你們的,下次回到台灣的時候,拜託別讓我像這次出國前這樣的一直不停大吃,哈哈哈

By the way, to some friends I haven't met since back to Taiwan. Let's catch up next year.

對了,有些朋友我回台灣後一直都沒有機會跟你們碰到面,明年一定要見到 

P.S. I watched the video you guys made last night, @Marc Lee and @Ming Yu Chen. I almost cried. It's definitely an awesome gift. I wrote down here because I haven't said "thank you" to you.

 

P.S. 我昨天晚上看了建宏和亮亮拍的短片了,我根本都要哭了啊!真的是很棒的禮物;我在這裡謝謝你們因為我還沒正式跟你們道謝過,(其他親戚朋友們的禮物也都讓我太感動了)

Let's keep in touch. Don't forget to give me your address via Facebook message. If I have time, I will send you a postcard.

別忘記保持聯絡,以及用Facebook message告訴我你們的地址,只要我有時間,一定寄張明信片給你(妳) 

Cheers

xoxo

 

Ginger Y.C. Chen 11th Jan 2012 13:36

arrow
arrow
    文章標籤
    UK study
    全站熱搜

    Ginger 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()